Monday, May 13, 2013

fuhhhhhh....b'debu

fuh..fuhhh..fuhhh...b'debu nyer...hihi..lame gile kn xupdate.
bkn xnak update..cume xde mood n nothing special yg di citekan..
ohhh..kne de "special2" dlu la bru nk cite???
bkn cenggitu....xde mse lah nk luang kn mse ngn blog...hurmm...byk betul menda da jd skunk..mcm2 cite nie..cume yg paling latest....tuttx3 da b'punya skunk..hancusss luluh gak ati jup..tp ape nk kisah..aku bkn b'cinta ngn dye pun..kn ader pak POLISI..ape nk heran ngn dye tu..xheran konon..mulut je tu..dlm ati ni..""frustt menonggeng" ko..hihihi,...xpela..papepun aku hrp dye bhgia..dye ttap kwn aku walaupun "dlm hati ade taman"..hihi..(itu tinggal kenangan.....)
sudah..cukup2 sudah..lalalala..
skunk..fokus kat study jew..then abis..kumpul harta byk3..xpayah nk fikir benda len dah..fokus yang tu jew skunk..nak hdup sonang kono la kijo kuek..kan.kan..kan :) bkn ape..rase mcm da byk sgt bazirkan mase..if aku b'sungguh2 aritu..konpem skunk da sonang sikit haa...oopppssss...de keje nk kne setle ni..k lah..nnti update lg...cukup tu jelah wat mse ni..lgi pun..cte aku bkn best sgt pun..aku bkn pndai sgt nk karang cite pnjang2 smpai 3 4 pages..hihihihih...
bye..bye...byeeeeee  ;- )